Co je retargeting a remarketing?
Retargeting nebo také remarketing je klíčový marketingový nástroj, který PODPOŘÍ ROZHODOVACÍ PROCES Vašich zákazníků. Ti si nejprve procházejí Vaše internetové stránky a následně přemýšlejí o koupi produktů. Většinou ale koupi nerealizují hned při první návštěvě Vašeho webu. Proto je dobré se jim opět připomenout.
Jak to funguje?
Nejprve si na své stránky umístíte retargetingový kód. Pomocí služby cookies si reklamní systém zapamatuje adresu, kterou zákazník navštívil. Nastaví se podmínky pro individuální zobrazení reklamy a tvoří se retargetingová kampaň.
Jaké existují typy retargetingu?
OBECNÝ
neboli statický retargeting v obsahové síti je cílen pomocí ručně tvořených seznamů. Cílí na všechny návštěvníky Vašeho webu.
DYNAMICKÝ
retargeting umožňuje individuální zobrazení produktů nebo služeb, které zákazníci v minulosti navštívili na Vašem webu. Zobrazuje se například i další zboží přímo z kategorie, kterou daný člověk navštívil. Zákazník uvidí i obsah svého košíku, kde dosud nedokončil nákup a produkty, které souvisí s již zakoupeným zbožím.
Jak se reklama zákazníkovi zobrazí?
Pomocí retargetingové kampaně se Vašim zákazníkům bude zobrazovat relevantní reklama ve formě textové i obrazové reklamy. Cílit můžete na všechny návštěvníky webu, kteří Vaši stránku navštívili za posledních několik měsíců.
K čemu je retargeting dobrý?
Cílem retargetingu je znovu připomenout Vašemu zákazníkovi obsah, který na Vašem webu navštívili a přimět jej, aby stránku znovu navštívil a provedl požadovanou konverzi ve formě nákupu produktu nebo služby, nebo aby se registroval na Vašem webu či navštívil Vaši provozovnu.
Další možnosti retargetingu
Jste vlastníkem internetového obchodu? Zaměřte svůj retargeting na nedokončenou objednávku zákazníka. Připomeňte mu, že má vložené zboží do košíku a podpořte tak jeho rozhodovací proces v nákupu.
Retargeting využijete i v případě, kdy chcete svým zákazníkům nabídnout zcela nové produkty a služby.
Co díky retargetingu získáte?
Podpoříte rozhodovací proces svých zákazníků
Budete mít větší prodeje
Zvýšíte povědomí o Vaší firmě
Zacílíte na velké množství relevantních zákazníků